Tjugoandrajuli ♥ En blogg om Norge och 22juli

Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Försöker vara glad

Av Josefine - 3 december 2012 12:41

Ska försöka att prova med att vara glad nu när det snart är jul. Det är ju inte roligt att läsa en blogg om en tjej som är helt förstörd. Iallafall inte nu när det snart är jul. Men även om jag ler finns sorgen inom mig kvar. Den kommer alltid finnas där. Det går inte att förklara egentligen. Det går inte att förklara hur ont det verkligen gör. Om du undrar varför jag är så nedstämd så har jag skrivit det i presentationen. Visst, jag ler och skrattar i skolan varje dag. Men det finns en klump inom mig. En klump som inte kan försvinna. Den där jävla idioten som förstörde många. Han förtjänar inte 3 rum. Han ska ha en stol. Det är det ända han ska ha. Där ska han sitta och ha tråkigt. Det är fan rätt åt honom. Skiter väl jag i om han får tråkigt. En stol eller ingenting alls. Han får sova på golvet om han blir trött. Det är inget jag plågas för. Jag säger 3 ord. Dra åt helvete.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 31 januari 2014 15:22


Jag har kommit över en del. Sorgen har tonats bort sakta men säkert. I somras fick jag ur mig allting i mammas stöd. Vi var på semester i västkusten och sorgen kom ut. Allt kom ut. Gråten. Saknaden. Smärtan.  Tårarna rann och klumpen släppte. Jag h...

Av Josefine - 30 mars 2013 18:29


Vad lever vi i för värld egentligen? Denna värld är så jäkla orättvis och grym! Må gud gå med er.     ...

Av Josefine - 18 mars 2013 15:10

Det gör fruktansvärt ont i hjärtat att se på bilder från Lilians begravning och på själva Lilian, samtidigt som man lyssnar på denna låt. Jag hoppas att du har det bra däruppe och slipper lida♥ ...

Av Josefine - 17 mars 2013 21:10

Innan 22 juli har jag varit lycklig. Idag känns det inte lika lyckligt. Vi får aldrig tillbaka den glädjen vi hade för ungefär 2 år sedan. Den 22 juli 2011 tog glädjen slut. Det sjönk ner till 0% och vi förlorade 77 av våra älskade bröder och systrar...

Av Josefine - 25 december 2012 16:30


 

Ovido - Quiz & Flashcards